Istnieje możliwość wymiany otrzymanego obuwia na inny rozmiar nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
W przypadku wymiany należy jeszcze raz zakupić właściwy produkt (rozmiar i model – który ma być w zamian), co gwarantuje, że zamówiony towar będzie zarezerwowany właśnie dla Ciebie. Podczas składania zamówienia na wymianę konieczne jest wpisanie w uwagach “WYMIANA” oraz podanie numeru zamówienia, które odsyłasz. Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone chyba, że wynika to z różnicy w cenie towarów.
Niepasujące buty proszę odesłać na adres: HENNES sp. z o. o. ul. Nadrzeczna 7a/c128 05-552 Jabłonowo. Do paczki dołączyć wypełniony *FORMULARZ WYMIANY. Formularz wymiany dołączony jest do każdej przesyłki.
Jeżeli nie ma produktu w ofercie naszego sklepu to znaczy, że już się wyprzedał i wymiana jest niemożliwa. W takim przypadku zawsze w ciągu 14 dni można zwrócić towar. Wymiana następuje tylko w przypadku tego samego modelu.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka zwykła.
Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier lub folię, a dopiero następnie okleić taśmą).
Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
W razie ewentualnych niejasności PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY 729687715(pn-pt, 8.00-16.00) BĄDŹ POPRZEZ E-MAIL: SKLEP@ELILU.PL na wszelkie pytania chętnie odpowiemy :)