Telefon: 52 3818280 E-mail: sklep@elilu.pl

Reklamacja

  • Reklamacje będą rozpatrywane na zasadach i w trybie określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176).
  • W przypadku reklamacji prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas poprzez wiadomość e-mail.
  • Do reklamacji przyjmujemy tylko obuwie oczyszczone i z paragonem lub fakturą oraz wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM.
    PROSIMY WŁOŻYĆ DO KARTONIKA ZE ZWRACANYMI BUTAMI KARTKĘ ZE SWOIMI DANYMI ORAZ INFORMACJĄ, ŻE JEST TO REKLAMACJA.


  • Reklamacje proszę odsyłać na adres: elilu Ewa Korus, LASKOWICKA 3, 86-100 Świecie
  • Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier lub folię, a dopiero następnie okleić taśmą).
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie fizyczne wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu niezużytym. Gdy wady ukryte są naprawione Klient nie może żądać zwrotu gotówki.
  • W przypadku zasadnej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku danego modelu), sklep elilu.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne towary do wyboru.
  • Zwroty kosztów transakcji realizujemy za pośrednictwem przelewu bankowego.
  • Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki.
  • Reklamacje wynikające z różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które są skutkiem różnych ustawień parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
REKLAMACJI NIE PODLEGA:



  • obuwie posiadające wady jawne, widoczne w dniu zakupu lub, o których Kupujący jest poinformowany,
  • obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne – zamków, gum, lycry, obcasów, elementów wierzchu oraz wynikłe z braku lub nieprawidłowej konserwacji obuwia ,inne uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozerwania, skaleczenia),
  • obuwie posiadające uszkodzenia elementów ozdobnych –zamków, zdobień, guzików,
  • zabarwienie odzieży w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce,
  • odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skóry naturalnej pod wpływem potu lub przemoczenia obuwia,
  • wygoda obuwia,
  • części wymienne tzw. fleki lub wierzchniki,
  • starte lub przetarte spody obuwia,
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
  • niedopasowanie obuwia do stopy,
  • urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
  • uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
  • naturalne zużycie obuwia,
  • wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
  • farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
  • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
  • wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
  • plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.
x

Strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedź się więcej